57427 - [ΕΡΓ] Ειδικος στο Social Media Marketing VII

Σπάνια σήμερα θα δείτε κάποιο να κάθεται σε ένα καφέ και να «χαζεύει» γύρω του, σχεδόν με βεβαιότητα θα χαζεύει το κινητό του, κι τον ρωτήσουμε η συντριπτική πλειοψηφία θα μας πει ότι κοιτάει τις ανακοινώσεις φίλων και διαδικτυακών γνωστών του στο FACEBOOK. Η εμφάνιση και καταλυτική πλέον παρουσία των Κοινωνικών Δικτύων εισβάλοντας στην καθημερινότητα μας έχουν αλλάξει δραστικά τον τρόπο προβολής κα προώθησης των ατόμων και φυσικά των επιχειρήσεων. Σήμερα καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ύπαρξη των Κοινωνικών Δικτύων και τις νέες δυνατότητες αλλά τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η προβολή σε αυτά.

Είναι επομένως πολύ χρήσιμο ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης/κατάρτισης το οποίο να προσφέρει στους συμμετέχοντες τις απαιτούμενες γνώσεις που θα οδηγήσουν στην κατάκτηση των δεξιοτήτων εργασίας που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση των Κοινωνικών Δικτύων ως εργαλείων προώθησης και προβολής των φυσικών ατόμων αλλά και των επιχειρήσεων στα πλαίσια της αποτελεσματικής διαχείρισης της φήμης τους. Το πρόγραμμα κατάρτισης, έχει σχεδιαστεί για να εισάγει νέους εργαζόμενους αρχικά στην φιλοσοφία των επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, και στη συνέχεια στις δυνατότητες αλλά και τις νέες πραγματικότητες που έχουν διαμορφωθεί από το διαδίκτυο και την Κοινωνικά Δίκτυα και την τεράστια διείσδυση τους στην Ελληνική κοινωνία και τις επιχειρήσεις.

Στο πρώτο μέρος του προγράμματος οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες και πρακτικές της εφαρμογής του στις επιχειρήσεις. Η κατανόηση της αγοράς και του ανταγωνισμού, των εργαλείων που διαθέτει μια επιχείρηση για να δράση σε συνδυασμό με την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι απολύτως αναγκαία στις νέες συνθήκες και τον τρόπο που αυτές επηρεάζουν την εικόνα και την φήμη τους γενικότερα.

Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με τον κατακλυσμιαίο φορέα των αλλαγών που συμβαίνουν παγκοσμίως, το διαδίκτυο και τον τρόπο που αυτό επιδρά σε επιχειρήσεις και καταναλωτές διαμορφώνοντας το νέο περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσεται η επιχειρηματικότητα σήμερα. Είναι από τα πιο κρίσιμα τμήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος καθώς θεμελιώνει τις «γνωστικές βάσεις» για την κατανόηση σε βάθος των αλλαγών που συντελούνται γύρω μας.

Στο τρίτο μέρος του προγράμματος θεμελιώνεται ο πυρήνας της νέας φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων, όπου επισημαίνονται οι εξελίξεις που συμβαίνουν στα Κοινωνικά Δίκτυα καθιστώντας τα τους νέους φορείς επικοινωνίας τους οποίους καμία επιχείρηση δεν επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει. Εδώ οι καταρτιζόμενοι θα οικοδομήσουν τις βασικές δεξιότητες εφαρμογής στρατηγικών και τεχνικών για την αποτελεσματική διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων, προσπερνώντας με αυτό τον τρόπο χρήστες των κοινωνικών δικτύων που εμπειρικά γνωρίζουν πως να αναρτήσουν πληροφορίες στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Στο τέταρτο μέρος του προγράμματος η έμφαση είναι στην πρακτική χρήση των εργαλείων  που προσφέρουν τα Κοινωνικά Δίκτυα, δίνοντας στους καταρτιζόμενους τις πρακτικές γνώσεις για μια αποτελεσματική αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων ως νέων εργαλείων διαφήμισης και προβολής που διαθέτει το Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων, πρακτικές δεξιότητες που σίγουρα θα οδηγήσουν τους κατόχους τους σε κάποια θέση εργασίας.